Гарантія

АКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" (Стаття 9. Права споживача при купівлі товару належної якості ):
«Споживач має право обміняти непродовольчий товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнивши його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Потребувач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ і якщо ЗБЕРЕЖЕНО ЙОГО ТОВАРНИЙ ВИГЛЯД, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром.»


Відповідно до "Закону про захист прав споживача" покупці інтернет-магазину matroluxe.ua мають право обміняти куплений у нас товар протягом 14 днів з дня покупки при дотриманні наступних умов:
• Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших ушкоджень.
• Товар не збирався та не монтувався, а також збережений його товарний вигляд.
• Збережено цілість упаковки товару та всі її компоненти.
• Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та заводське маркування.
• Пред'явлено товарний чек або накладну, що підтверджує факт покупки товару в нашому магазині.
• Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт та ідентифікаційний код. Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.


Вартість транспортних послуг по поверненню товару дорівнює вартості доставки та оплачується покупцем.


Поверненніне підлягають наступні товари:
• Знижені в ціні товари.
• Зібрані товари, що мають пошкодження.
• Матраци з пошкодженнями та слідами використання.
• Товари, які виготовлялися на замовлення: дивани з вибором тканини, матраци нестандартних розмірів, корпусні меблі нестандартних розмірів.


Згідно із Законом про захист прав споживачів подушки, постільна білизна, ковдри, інші постільні речі належної якості не підлягають поверненню/обміну.
Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця та перевірки цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.


Ці умови не ущемляють законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.


Шановні покупці, уважно оглядайте привезене Вам замовлення. Перевірка комплектності, відповідність замовленому та відсутність дефектів проводиться при передачі товару покупцю. Враховуйте, що розміщені на сайті фотографії зроблені при студійному освітленні і відтінки кольорів можуть відрізнятися залежно від освітлення у Вашому домі. побажанням — не слід його розпаковувати! Розпакований матрац Ви не зможете обміняти чи повернути на склад. Це відноситься і до матраців у вакуумній упаковці. Після розтину Ви не зможете повернути або обміняти цей матрац. Тому просимо серйозно поставитися до вибору товару.


Рекламації

При виникненні проблем з якістю товару, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для якнайшвидшого вирішення цієї проблеми: КОНТАКТИ.
Гарантійне обслуговування здійснюється лише за умови пред'явлення товарного чека та дотримання споживачем умов експлуатації та зберігання товару.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
• природне зношування;
• випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою);
• пошкодження внаслідок стихійного лиха (природних явищ);
• пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запилення, механічне пошкодження);
• попадання комах всередину виробу;
• пошкодження, спричинені використанням товару з порушенням правил експлуатації даного виробу.


Гарантія не дійсна у разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також у разі зміни конструкції, перевантаження або використання не за призначенням придбаного товару.
При виникненні проблем з деталлю товару, придбаного в інтернет-магазині matro-luxe.dp.ua, необхідно скласти претензію, дотримуючись наведених нижче правил та відправити на електронну адресу/вайбер.
• вказати номер замовлення (номер накладної, номер договору);
• прикріпити фото рекламаційної деталі;
• номер (найменування) деталі вказаний у паспорті (схема складання);
• надати гарантійний талон (вкладається під упаковку).


Інтернет-магазин matro-luxe.dp.ua здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців (Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків та торгівлі України від 29.03.99р. №199).