FAQ

  • ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ І ІНШІ ПРИЧИНИ?

    Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутня в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню: Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості Повернути і отримати сплачені за нього кошти Як оцінити збереження товарного вигляду: При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих ​​слідів п льзованія у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити збережений чи товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"

  • ЯКА ГАРАНТІЯ У МОГО ТОВАРУ?

    Гарантійний термін товару обчислюється з його продажу. Він зазвичай зазначений в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або іншому документі, що додається до товару). На нашому сайті Вашого товару

  • Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?

    Будь ласка, зверніть увагу на те, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.
    Вартість ручного занесення в квартиру залежить від: габаритів, складності підйому та наявності ліфта (куди товар міститься в упаковці).

  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.